I miss you.

Sunt atat de multe lucruri pe care eu le-as spune ,dar nu stiu de unde sa incep… momente, locuri, oameni ...: m-am nascut intr-un mic oras, care nu are prea multe locuri frumoase, si unde majoritatea populatiei este egoista.


Chiar daca sunt atatea lucruri care nu imi plac, este ceva acolo care ma retine, si nu ma lasa sa plec asa de usor. Poate sunt toate momentele care le-am petrecut cand eram mititica, dar mai degraba cred ca sunt oamenii aceia care au facut ca fiecare moment langa ei sa fie frumos si special... amintiri care multii vor sa le aiba, si acum le am eu...



Distanta si timpul te ajuta sa-ti dai seama cine sunt prietenii tai adevarati, cei care au trecut prin viata ta si au vrut sa ramana, cei care o sa stea langa tine ori ce s-ar intampla, cei care o sa lupte pentu visele tale ca si cum ar fi ale lor ...

Credeam ca dupa atata timp lucrurile nu o sa mai fie la fel, dar voi doua mi-ati aratat ca nu este asa, si ca dupa atata timp mai este ceva ... cateodata ma mai gandesc, si imi dau seama ca timpul parca nu a trecut . Ma rog, suntem mai inalte, mai frumoase, avem alte gusturi, dar cel mai important este ca mai suntem prietene...

De multe ori pe zi poti sa zambesti, dar nici un zambet nu este la fel de special ca si ala cale le am cand sunt cu voi doua.. as vrea sa opresc timpul ca sa stau mai mult cu voi, sa vorbim, sa radem, sa plangem...

Si chiar daca suntem departe eu deja nu ma mai pot gandi la o viata fara voi doua, vreau sa stau cu voi si doar ma mai gandesc cum o sa fie atunci cand o sa ne mai vedem... ma simt ca o fetita mica care se gandeste ca am castigat a gramada de lucruri bune atunci cand ne-am cunoscut...

Va multumesc... sunteti unice!

3 comentarios:

  1. prea fain ...:X:X:X:X

    ResponderEliminar
  2. Si io iti multumesc .. ca ai scris atat de frumos despre mine si Lore .. si tu ejti unica .. XOXO & TQQQ!!! By'

    ResponderEliminar
  3. imi este foarte foarte foarte dor de voi :*:*:*

    ResponderEliminar